Marknadsavdelningar

Bygg ert varumärke med oss

Gör som Tibber, Stabelo, SPP och en lång rad offensiva, framsynta bolag som förstått ljudmediets kraft, och som byggt varumärke och drivit försäljning i några av Sveriges mest populära ekonomi- och finanspoddar.

"Monopol Media har på riktigt brytt sig om att förstå vårt bolag och tjänst ur både lyssnarnas och kundernas perspektiv"
Martina Klingwall, Telenss.
Ephicient logoOE logo2020INC logoThe Paak logoPipelinx.co logoAriseHealth logo

En bevisat effektiv kanal

Få kanaler bygger varumärke med samma effektivitet som poddar. Vill du ha ett exempel? Här är en fallstudie om pensioner vars utfall till och med gjorde oss förvånade – och då var vi redan från början övertygade om hur bra poddmarknadsföring fungerar.

Hur låter det? 

När du köper sponsorskap i en podd drar du fördel av den relation som över hundratals avsnitt byggts upp mellan poddvärdarna och deras lyssnare. Det är den relationen du betalar för, och det är tack vare den som poddsamarbeten fungerar så bra. Så här kan det låta i poddarna.

Det digitala elbolaget Tibber ville öka konsumenternas kunskap om elmarknaden, och tog hjälp av Monopol Media – här i podden Kapitalet.

Stabelo har utmanat bolånemarknaden med enkla, förhandlingsfria lån.

SPP har i ett långt samarbete med poddarna Kapitalet och Marknaden velat öka medvetenheten om tjänstepensionen.

Poddar, räckvidd och priser

Dela din e-postadress nedan, så skickar vi omedelbart vårt mediakit med aktuella räckviddssiffror och priser.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.