Marknadsavdelningar
Gör som Tibber, Stabelo, SPP och en lång rad offensiva, framsynta bolag som förstått ljudmediets kraft, och som byggt varumärke och drivit försäljning i några av Sveriges mest populära ekonomi- och finanspoddar.
Kontakta oss
Få kanaler bygger varumärke med samma effektivitet som poddar. Vill du ha ett exempel? Här är en fallstudie om pensioner vars utfall till och med gjorde oss förvånade – och då var vi redan från början övertygade om hur bra poddmarknadsföring fungerar.
Ladda ned fallstudien
När du köper sponsorskap i en podd drar du fördel av den relation som över hundratals avsnitt byggts upp mellan poddvärdarna och deras lyssnare. Det är den relationen du betalar för, och det är tack vare den som poddsamarbeten fungerar så bra. Så här kan det låta i poddarna.
Det digitala elbolaget Tibber ville öka konsumenternas kunskap om elmarknaden, och tog hjälp av Monopol Media – här i podden Kapitalet.
Stabelo har utmanat bolånemarknaden med enkla, förhandlingsfria lån.
SPP har i ett långt samarbete med poddarna Kapitalet och Marknaden velat öka medvetenheten om tjänstepensionen.
Dela din e-postadress nedan, så skickar vi omedelbart vårt mediakit med aktuella räckviddssiffror och priser.